Privacy Policy
InteRo Property Development SRL societate româna, cu sediul social în România, București, Sector 2, str. Ziduri Moși, nr. 25, Pavilion Administrativ, et. 2, camera 5, înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/7142/2013, având CUI RO 31750886, reprezentată legal prin Administrator Benevo Holdings Limited, acționând prin Reprezentant Permanent Michael Danny Topolinski
Această politică de confidențialitate și cookie-uri este aplicabilă Pajurei 3 Residence SRL, precum și oricărei companii existente sau care va exista în orice moment în Intero Group (denumite în continuare „noi”, „noi”, „noastre” "sau" Unul "). Acest site web pajurei3residence.ro este deținut și operat de Intero („Site-ul”).
A. Politica de confidențialitate
I. Dispoziții generale
Această politică de confidențialitate și cookie-uri este aplicabilă Pajurei 3 Residence SRL, precum și oricărei companii existente sau care va exista în orice moment în Intero Group (denumite în continuare „noi”, „noi”, „noastre” "sau" Unul "). Acest site https://pajurei3residence.ro/ este deținut și operat de Intero și Codeforge („Site-ul”).
Această politică de confidențialitate vă informează despre modul în care colectăm, utilizăm și dezvăluim datele personale pe care le primim de la anumite categorii de persoane, cum ar fi utilizatorii site-ului, cumpărătorii, chiriașii, angajații și colaboratorii / partenerii contractuali Intero.
Intero va prelucra datele cu caracter personal, respectând prevederile din acest document.
Scopul acestei politici este de a vă explica ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm și ce facem cu ele atunci când intrați într-o relație juridică cu Intero (inclusiv, fără limitare, când închiriați / cumpărați proprietăți de la noi sau când vizitați acest site web).
II. Scopuri, baze și categorii de date cu caracter personal
În conformitate cu prevederile Regulamentului general privind protecția datelor 2016/679 („GDPR”), datele cu caracter personal prelucrate de Intero pot fi utilizate în scopuri, cum ar fi:
1. Luarea măsurilor necesare pentru încheierea și executarea contractelor și îndeplinirea obligațiilor legale, precum și pentru realizarea intereselor legitime Intero, care includ și operațiuni, cum ar fi solicitarea unei oferte, efectuarea plăților și redactarea documentelor financiare și contabile bazate pe pe art. 6 alin. (1) literele b), c) și f) din GDPR.
În vederea acestui scop, vom prelucra date cu caracter personal, cum ar fi numele și prenumele, datele din cărțile de identitate ale partenerilor contractuali sau potențiali contractuali (inclusiv, dar fără a se limita la cumpărători sau chiriași, furnizori, antreprenori etc.) detalii de contact, date despre proprietate și detalii bancare.
Prin intermediul acestui site web, putem colecta, de asemenea, datele personale ale potențialilor cumpărători care ne-au solicitat o ofertă / agenți imobiliari / chiriași, precum și datele personale ale proprietarilor de terenuri, care decid să achiziționeze sau sa se alature unei întreprinderi comune care să transfere valoarea terenului actual în acțiuni pentru viitorul proiect, fie acesta rezidențial, de birouri sau cu utilizare mixtă.
Totodată, colectăm date cu caracter personal pentru efectuarea activităților de due diligence în cazul în care o relație de afaceri va fi încheiată între noi și compania pe care o reprezentați, în conformitate cu art. 6 alin. (1) litera f) din GDPR, respectiv interesul legitim de a intra în relații de afaceri cu parteneri de încredere.
2. Gestionarea și întreținerea acestui site web, care implică stocarea cookie-urilor așa cum sunt descrise în secțiunea B de mai jos, în baza art. 6 alin. (1) literele a) și f) din GDPR.
În timpul utilizării site-ului nostru web, vă putem cere să ne furnizați anumite date cu caracter personal care pot fi utilizate pentru a vă contacta sau pentru a vă identifica.
Aceste date personale pot include, dar nu se limitează la, numele și prenumele dvs., adresa de e-mail, informațiile pe care browserul dvs. le trimite ori de câte ori accesați site-ul nostru web („Date de înregistrare”).
Datele jurnalului pot include informații, cum ar fi adresa Internet Protocol („IP”) a computerului dvs., tipul browserului, versiunea browserului, paginile site-ului nostru web pe care le vizitați, ora și data vizitei dvs., timpul petrecut pe acele pagini și alte statistici.
3. Operațiuni de recrutare a personalului în baza art. 6 alin. (1) litera a) din GDPR. Prin intermediul acestui site web, colectăm date personale ale candidaților, cum ar fi numele și prenumele și datele incluse în CV.
4. Desfășurarea activităților de marketing și publicitate, inclusiv abonarea la newsletter-urile noastre bazate pe art. 6 alin. (1) litera a) din GDPR. În vederea acestui scop, vom prelucra date cu caracter personal, cum ar fi numele și prenumele, e-mail si numar de telefon, dacă este cazul.
Puteți renunța la primirea oricărui sau a tuturor buletinelor informative, materialelor de marketing sau promoționale și alte informații de la noi care ar putea fi de interes pentru dvs, urmând linkul de dezabonare sau instrucțiunile furnizate în orice e-mail pe care îl trimitem.
Expedierea buletinelor noastre informative și a e-mailurilor legate de evenimente se efectuează prin intermediul „HubSpot”, o platformă de livrare prin poștă electronică deținută de compania americană HubSpot, LLC, 2 Canal Park, Cambridge, MA 02141, USA. Adresele de e-mail ale destinatarilor noștri sunt stocate pe serverele HubSpot din SUA. HubSpot folosește aceste informații pentru trimiterea și evaluarea e-mailurilor în numele nostru. HubSpot este certificat conform Acordului SUA-UE privind protecția datelor „Privacy Shield” și este angajat în respectarea reglementărilor UE privind protecția datelor.
5. Securitatea persoanelor, spațiilor și / sau a bunurilor Intero de către CCTV-uri în baza art. 6 alin. (1) litera f) din GDPR. În vederea acestui scop, putem prelucra date cu caracter personal, cum ar fi imaginea, prenumele și numele de familie (dacă sunt identificabile) și numărul de înmatriculare al mașinii, dacă este cazul.
6. Relațiile de muncă, care presupun prelucrarea datelor pentru executarea contractelor de muncă, îndeplinirea obligațiilor legale care revin companiei Intero în legătură cu aceste contracte și / sau realizarea intereselor legitime ale grupului Intero care derivă din relațiile de muncă bazate pe art. 6 alin. (1) literele b), c) și f) din GDPR.
În vederea acestor scopuri, vom procesa datele personale ale angajaților noștri, cum ar fi numele și prenumele, datele din cărțile de identitate, datele de contact și datele bancare.
7. Respectarea obligațiilor legale la care suntem supuși. Procesăm date cu caracter personal pentru a ne conforma cu o serie de obligații legale și cerințe statutare (combaterea spălării banilor, impozite, legislația privind sănătatea și siguranța etc). De exemplu, cunoașteți regulile și reglementările clientului dvs. care ne impun verificarea identității înainte de a vă accepta in calitate de client.
La cererea autorităților, putem raporta tranzacțiile efectuate de clienți.
8. Furnizându-vă cele mai potrivite produse de amenajare a locuințelor sau a apartamentelor aflate la închiriere sau vânzare.
Dezvăluim sau primim date de la furnizori de servicii prestate de terți care ne asistă și ne permit să folosim datele personale pentru a sprijini livrarea contractului dvs. cu noi, de exemplu, consultanți care vă pot consilia cu privire la proiectul dvs.
9. Rezolvarea solicitărilor, întrebărilor sau reclamațiilor dvs. în baza art. 6 alin. (1) literele a) și b) sau / și f) din GDPR.
În vederea acestui scop, vom prelucra date cu caracter personal, precum numele, prenumele și datele de contact.
10. Comunicarea cu colaboratorii noștri și partenerii contractuali, precum și accesul la sediul nostru în baza art. 6 alin. (1) literele b) și f) din GDPR.
În vederea acestui scop, vom prelucra date cu caracter personal, precum numele, prenumele și datele de contact.
Nu vom prelucra datele cu caracter personal ale copiilor fără acordul prealabil al părinților / reprezentanților legali ai acestora.
Dacă intenționăm să folosim datele dvs. personale în alt scop decât cel pentru care au fost colectate, vă vom informa în prealabil cu privire la scopul secundar și vă vom furniza orice alte informații solicitate conform GDPR.
III. Securitate
Securitatea datelor dvs. cu caracter personal este importantă pentru noi, dar nu uitați că nicio metodă de transmitere pe internet sau metodă de stocare electronică nu este 100% sigură. Deși ne străduim să folosim mijloace acceptabile din punct de vedere comercial pentru a vă proteja datele cu caracter personal, nu putem garanta securitatea absolută a acestora. Încercăm în permanență să vă asigurăm cel mai adecvat nivel de protecție a datelor dvs. personale și, în vederea acestui scop, am implementat măsuri adecvate de protecție atât tehnice, cât și organizaționale. Lucrăm în permanență pentru îmbunătățirea măsurilor noastre de securitate.
IV. Păstrarea datelor și categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal
Intero vă stochează datele personale nu mai mult decât este absolut necesar. După expirarea perioadei de păstrare, datele personale vor fi distruse sau șterse de pe toate suporturile (fie fizice, fie electronice). În măsura în care acestea trebuie utilizate în scopuri de cercetare științifică sau statistică, datele cu caracter personal vor fi redate anonim, cu respectarea strictă a prevederilor GDPR.
Datele cu caracter personal sunt prelucrate în principal de către personalul și colaboratorii Intero care se ocupă de prelucrarea acestor date.
Vă vom dezvălui datele dvs. personale acolo unde este necesar, de exemplu prin lege sau citație sau dacă considerăm că o astfel de acțiune este necesară pentru a se conforma legii și a cererilor rezonabile de aplicare a legii sau pentru a proteja securitatea sau integritatea site-ului nostru web.
De asemenea, există situații în care datele dvs. personale sunt trimise companiilor din grupurile noastre și partenerilor noștri contractuali, care pot fi:
• terți (de exemplu, antreprenori, agenții imobiliare, producători, firme de contabilitate, firme de audit, furnizori de servicii, companii de întreținere, oficii poștale, curieri);
• autoritățile și instituțiile competente;
• avocați, notari publici, auditori, executori judecătorești, traducători, brokeri imobiliari, firme de siguranță și securitate;
• bănci și instituții financiare, companii de asigurări și brokeri de asigurări;
• investitori sau potențiali investitori;
• cumparatori si locatari.
Ori de câte ori folosim subcontractanți, acționând fie ca operator de date, fie ca procesatori de date, ne asigurăm că sunt îndeplinite cerințele stabilite de GDPR și că datele dvs. personale sunt procesate într-un mod adecvat.
În principiu, datele dumneavoastră cu caracter personal nu vor fi transmise către o țară terță sau către o organizație internațională.
În orice caz, o astfel de transmitere are loc doar ca parte a unui acord de prelucrare a datelor, un consimțământ expres al dvs. sau bazat pe o obligație legală, luând în considerare garanțiile legale respective.
V. Rețele sociale
Cooperăm prin intermediul mai multor rețele, cum ar fi Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Maps.
În timpul în care utilizați acest serviciu, browserul dvs. se va conecta automat la rețeaua socială respectivă și vă va transmite adresa IP și alte informații, cum ar fi cookie-urile, dacă ați vizitat anterior platforma respectivă. Pe cât posibil, evităm acest tip de transfer de date până în momentul în care interacționați direct cu una dintre aceste platforme. Făcând clic pe simbolul corespunzător (de exemplu, sigla Facebook), indicați că doriți să comunicați cu platforma pe care ați selectat-o (în acest caz, Facebook) și sunteți de acord ca informațiile despre dvs., cum ar fi adresa dvs. IP, să fie transmise către această rețea de socializare.
Plug-in-ul stabilește o conexiune directă între browserul dvs. și serverele respectivelor rețele sociale.
Nu avem nicio influență asupra tipului și dimensiunii datelor pe care plug-in-ul le transferă pe serverele de socializare.
VI. Drepturile persoanelor vizate
Conform GDPR, persoana vizată poate beneficia de următoarele drepturi cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal:
• dreptul de a fi informat - dreptul de a primi un conținut minim de informații în legătură cu activitățile de prelucrare efectuate de Intero, în conformitate cu GDPR;
• dreptul de acces la date - dreptul de a obține de la Intero, la cerere și în baza condițiilor stabilite de GDPR, confirmarea dacă datele dvs. personale sunt sau nu prelucrate și, acolo unde este cazul, accesul la datele personale și informațiile privind prelucrarea;
• dreptul la rectificare - dreptul de a obține de la Intero, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor inexacte cu caracter personal inexacte care vă privesc;
• dreptul la ștergerea datelor - vă puteți exercita dreptul de a șterge datele din fișierele Intero, în conformitate cu prevederile privind protecția datelor;
• dreptul la restricționarea prelucrării - poate fi exercitat dacă se aplică una dintre următoarele: acuratețea datelor cu caracter personal este contestată de dvs., prelucrarea este ilegală și vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, Intero nu mai are nevoie de datele personale în scopul prelucrării, dar sunt solicitate de dvs. pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea revendicărilor legale, v-ați opus prelucrării în așteptarea verificării dacă motivele legitime ale operatorului le anulează;
• dreptul la portabilitatea datelor - dreptul de a primi datele personale de la Intero într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de computer;
• dreptul de a obiecta - dreptul de a obiecta, din motive legate de situația dvs. particulară, în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal care vă privesc, cu excepția dispozițiilor legale contrare. Acest drept poate fi exercitat în următoarele condiții: solicitați în scris către Intero exercitarea acestui drept, specificați datele și motivele legitime legate de situația dvs. particulară;
• dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale - dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv profilarea, care produce efecte juridice care vă privesc sau vă afectează în mod semnificativ. În legătură cu o decizie bazată exclusiv pe prelucrarea automată, aveți dreptul de a obține intervenția umană și de a contesta decizia, în conformitate cu la detaliile de contact specificate în această politică.
• dreptul de a contacta autoritatea de supraveghere, și anume Autoritatea națională de supraveghere pentru prelucrarea datelor cu caracter personal; și
• dreptul de a depune o plângere la instanțele judecătorești competente.
Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, motiv pentru care fiecare cerere primită va fi analizată pentru a decide dacă este întemeiată sau nu.
Dacă cererea este întemeiată, vom facilita exercitarea drepturilor dumneavoastră. Dacă cererea nu este întemeiată, o vom respinge, dar vă vom informa cu privire la motivele unei astfel de respingeri și cu privire la dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere sau la instanțele judecătorești competente.
VII. Pe cine puteți contacta?
Pentru a vă exercita drepturile, puteți trimite o cerere scrisă la sediul nostru sau la adresa de e-mail [email protected].
Vom încerca să răspundem cererii dvs. în decursul a de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în conformitate cu GDPR, în funcție de complexitatea cererii, de numărul mare de cereri primite în perioada respectivă sau de incapacitatea de a vă identifica în timp util. În condițiile în care ne străduim să depunem toate eforturile noastre și nu reușim să vă identificăm, iar dvs. nu ne furnizați informații suplimentare pentru a vă putea identifica, nu suntem obligați să vă răspundem la cerere.